MARKETING I KREATYWNA REKLAMA

Studia podyplomowe - IV edycja 2022/2023

Instytut Prawa i Ekonomii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie zaprasza na profesjonalne studia podyplomowe Marketing i kreatywna reklama.

Celem studiów jest przygotowanie od podstaw kompetentnych specjalistów z zakresu marketingu i kreatywnej reklamy. Absolwent będzie posiadał gruntowną wiedzę oraz praktyczne umiejętności niezbędne do opracowywania, wdrożenia i zarządzania skuteczną strategią marketingową, w tym kreatywną kampanią reklamową, przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych.

Dlaczego powinieneś wybrać ten kierunek?

  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności pozwalające na przygotowanie oraz wdrożenie strategii marketingowej dla wybranej organizacji;
  • Poznasz najpopularniejsze narzędzia w pracy marketera i nauczysz się ich wykorzystywać do realizacji celów biznesowych;
  • Pozyskasz inspirujące przykłady działań, które mogą zwiększyć efektywność działań marketingowych,
  • Rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie twórczego podejścia do rozwiązywania problemów, budowania i wdrażania strategii marketingowej oraz kampanii reklamowej,
  • Postawisz pierwsze kroki w branży (dla najlepszych studentów czekają staże i praktyki w partnerskich agencjach marketingowych),
  • W pogłębieniu wiedzy i rozwoju kompetencji pomogą prowadzący zajęcia, wśród których są doświadczeni praktycy.

Dlaczego warto?

    • STAWIAMY NA PRAKTYKĘ:

    Na studiach będziesz mieć możliwość pracy na praktycznych narzędziach, które są niezbędne w pracy każdego marketera w branży social media.

    Nasi studenci będą mieć możliwość pracy m.in. na narzędziu Sotrender. Nasz Partner udostępni im to narzędzie bezpłatnie na czas studiów!

    • WYJĄTKOWA KADRA EKSPERTÓW Z BRANŻY SOCIAL MEDIA!

    Zajęcia będą prowadzić właściciele i pracownicy czołowych agencji w Polsce, zajmujących się marketingiem! 

    Wykładowcy to praktycy, którzy wszelkie omawiane zagadnienia będą popierać licznymi przykładami z praktyki. Staramy się ograniczać teorię do minimum.

    • SZANUJEMY TWÓJ CZAS:

    Zajęcia będą odbywać się w 100% zdalnie w czasie synchronicznym na MS Teams. Będą one w większości nagrywane, dzięki czemu możliwa będzie też praca niesynchroniczna, co dla naszych słuchaczy oznacza dużą oszczędność czasu i elastyczność.

    Zadania wykonasz w dogodnym dla siebie czasie, więc nie martw się, że nie starczy Ci czasu na życie prywatne lub zawodowe. Dodatkowo będziesz miał możliwość indywidualnych konsultacji z wykładowcami, którzy będą starali się rozwiązać każdy Twój problem.

    • MYŚLISZ O KARIERZE W BRANŻY SOCIAL MEDIA?

    Na najlepszych studentów czekają staże lub praktyki w partnerskich agencjach marketingowych!

    • DOSTOSOWUJEMY SIĘ DO TWOICH POTRZEB:

    Staramy się być elastyczni i dostosowywać tematykę do potrzeb słuchaczy, w zależności od tego, które treści są dla nich bardziej lub mniej interesujące. Twoje zadowolenie i satysfakcja są dla nas priorytetem!

Plan studiów - I semestr

  • Filary marketingu, 15 h
  • Strategia marketingowa, 20h
  • Trening kreatywnego marketera, 10h
  • Metody i narzędzia e-marketingu, 15h
  • Marka i zarządzanie marką, 10h
  • Efektywna reklama, 20h
  • Website marketing, 10 h
  • Media relations i influencer marketing, 10h
  • Prawo w marketingu, 10h

Plan studiów - II semestr

  • Social Media Marketing, 20h
  • Content Marketing i Copywriting, 10h
  • E-mail marketing, 10h
  • Wideo marketing, 10 h
  • Kreacja reklamowa, 15h
  • Planowanie i organizowanie kampanii reklamowej, 15h
  • Kampania social media ads, 10 h
  • Internet PR, 10h
  • Marketing społeczny, 10h
  • Event marketing, 10

Terminy zjazdów: 

 I semestr:

8-9.10, 22-23.10, 5-6.11, 19-20.11, 3-4.12, 17-18.12, 7-8.01, 21-22.01, 4-5.02.

II semestr:

4-5.03, 18-19.03, 01-02.04, 22-23.04, 06-07.05, 20-21.05, 3-4.06.

Uwaga! Powyższe terminy „zjazdów” są wstępne. Zajęcia będą odbywać się w tych terminach, lecz podczas niektórych „zjazdów” mogą się odbywać np. tylko w soboty lub tylko w niedzielę. Zajęcia będą zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 9.00 i kończyć nie później niż o godzinie 17.00 (nierzadko będą się kończyć o wcześniejszej porze). W przypadku braku dyspozycyjności wykładowców, w wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą odbyć się w innym terminie (po uzgodnieniu ze studentami). Dokładny harmonogram na semestr zimowy będzie znany we wrześniu (druga połowa), a na semestr letni – najpóźniej w styczniu. 

Czym kończą się studia?

Zakończenie studiów polega na zaliczeniu wszystkich przedmiotów objętych programem studiów. Nie ma obrony pracy dyplomowej.

Dolny/górny limit przyjęć:  17/50

Na naszych studiach zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • analizy i segmentacji rynku m.in. przy wykorzystaniu różnych narzędzi internetowych, opracowywania i wdrożenia strategii marketingowej,
  • kreatywnego generowania pomysłów i rozwiązywania problemów w pracy marketera,
  • kreowania marki i zarządzania nią,
  • tworzenia kreatywnych materiałów reklamowych (grafik, video, itp.)
  • obsługi wielu narzędzi internetowych niezbędnych w pracy każdego marketera (m.in. WordPress),
  • prowadzenia skutecznej i kreatywnej komunikacji w mediach społecznościowych i zarządzania kryzysem w tych mediach,
  • organizowania różnego rodzaju wydarzeń marketingowych,
  • tworzenia wartościowych i angażujących treści w internecie,
  • prowadzenia działań marketingowych zgodnie z obowiązującym prawem,
  • pomiaru efektywności działań marketingowych.

KADRA PRAKTYKÓW

Iwona Lupa zdjęcie

dr Iwona Lupa-Wójcik

Kierownik studiów. Posiada wieloletnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży. Współpracowała z firmami w zakresie opracowywania i wdrażania strategii marketingowych. Dla klientów prowadzi kampanie w mediach społecznościowych. Pełnomocnik Dyrekcji ds. Promocji IPE UP. Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie zarządzania. Autor książek popularnonaukowych z marketingu.
sylwia

mgr Sylwia Walkowicz

Co-founder & Marketing Director w Friends Make Brands. Wykładowca i szkoleniowiec. Z marketingiem związana od dekady. Doświadczenie zdobywała w jednej z największych spółek medialnych w Polsce oraz w wiodących agencjach reklamowych. Na co dzień odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowych, koncepcji kreatywnych oraz budowanie marek. W jej portfolio znajdziecie setki kampanii z różnych branż.
Karo_Isa_full_BPawlik-22

mgr Karolina Pospischil

Dyrektorka kreatywna w Admind Branding and Communications. Absolwentka UJ, OFFF Atelier, Akademickiego Kursu Typografii, studentka Szkoły Strategii Marki SAR. Współzałożycielka plakatowego Grubego Studia, pomysłodawczyni i organizatorka Plakatonu, pierwszego całonocnego maratonu, w trakcie którego pod okiem znanych twórców uczestnicy improwizują własne projekty plakatów. Nauczycielka jogi i medytacji. Fot. Bartek Pawlik.
DSC_7969

mgr Anna Kwaśniak

Z wykształcenia politolog i dziennikarz, z zamiłowania ekspert w zakresie kreowania i realizowania kampanii promocyjnych i społecznych oraz organizacji eventów. Wiele lat związana zawodowo z Urzędem Marszałkowskim Województwa Małopolskiego, aktualnie Zastępca Kierownika Działu Marketingu i Sponsoringu Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie. Wykładowca PWSZ w Tarnowie i UP w Krakowie.

NASI PARTNERZY

SPRAWDŹ OPINIE NASZYCH SŁUCHACZY!

REKRUTACJA 2022/2023

Studia adresowane są do osób, które:

  • posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia na dowolnym kierunku studiów,
  • pragną rozpocząć pracę w marketingu i/lub myślą o przebranżowieniu się,
  • chcą zdobyć od podstaw gruntowną wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarze marketingu,
  • rozumieją znaczenie kreatywności w pracy marketera i chcą rozwijać kreatywne kompetencje w kierunku tworzenia efektywnych strategii marketingowych,
  • są zainteresowane rozwojem organizacji poprzez skutecznie prowadzone działania marketingowe (w tym reklamowe),
  • chcą nabyć praktyczne umiejętności niezbędne w pracy każdego marketera,
  • są ukierunkowane na rozwój zawodowy i osobisty, budowanie oraz wzmacnianie swojej pozycji na rynku pracy.

Dokumenty

  • Podanie (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line)
  • Ankieta aplikacyjna (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line),
  • Umowa o warunkach odpłatności za naukę (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line, 2 egzemplarze),
  • Dyplom/odpis dyplomu/ ukończenia studiów wyższych (kserokopia, oryginał do wglądu na pierwszych zajęciach)
  • Zdjęcie,
  • Opłata rekrutacyjna.

Terminy

Termin składania dokumentów
od 2022-06-01 do 2022-09-30
Planowany termin rozpoczęcia
2022-10-01
Czas trwania studiów
2 semestry

Miejsce

Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty prześlij na adres: Uniwersytet Pedagogiczny, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków; z dopiskiem: studia podyplomowe
Miejsce realizacji zajęć:
Zdalnie (Ms Teams)

Opłata rekrutacyjna

85 zł

Czesne - opłata za semestr

2100 zł

Terminy rat

I rata – do 31 października 2022 r.,
II rata – do 30 listopada 2022 r.,
III rata – do 15 marca 2023r.,
IV rata – do 28 kwietnia 2023 r.

BUTTON

Kontakt

DZIAŁ DYDAKTYKI, REKRUTACJI I PRAKTYK
SEKCJA DS. REKRUTACJI
ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków
pokój 31a, parter;
mail: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl;
tel. 12 662 74 80
ORGANIZATOR STUDIÓW

Instytut Prawa i Ekonomii
ul. Podchorążych 2, Kraków
ipe@up.krakow.pl
tel. 12 662 62 11

 

Kierownik studiów podyplomowych: dr Iwona Lupa-Wójcik
E-mail: iwona.lupa-wojcik@up.krakow.pl