MARKETING I KREATYWNA REKLAMA

Studia podyplomowe - III edycja 2021/2022

Instytut Prawa i Ekonomii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie zaprasza na profesjonalne studia podyplomowe Marketing i kreatywna reklama.

Celem studiów jest przygotowanie od podstaw kompetentnych specjalistów z zakresu marketingu i kreatywnej reklamy. Absolwent będzie posiadał gruntowną wiedzę oraz praktyczne umiejętności niezbędne do opracowywania, wdrożenia i zarządzania skuteczną strategią marketingową, w tym kreatywną kampanią reklamową, przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych.

Dlaczego powinieneś wybrać ten kierunek?

  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności pozwalające na przygotowanie oraz wdrożenie strategii marketingowej dla wybranej organizacji;
  • Poznasz najpopularniejsze narzędzia w pracy marketera i nauczysz się ich wykorzystywać do realizacji celów biznesowych;
  • Pozyskasz inspirujące przykłady działań, które mogą zwiększyć efektywność działań marketingowych,
  • Rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie twórczego podejścia do rozwiązywania problemów, budowania i wdrażania strategii marketingowej oraz kampanii reklamowej,
  • W pogłębieniu wiedzy i rozwoju kompetencji pomogą prowadzący zajęcia, wśród których są doświadczeni praktycy.

Dlaczego warto?

  • STAWIAMY NA PRAKTYKĘ:

Na studiach będziesz mieć możliwość pracy na praktycznych narzędziach, które są niezbędne w pracy każdego marketera. Wykładowcy to praktycy, którzy wszelkie omawiane zagadnienia będą popierać licznymi przykładami z praktyki. Staramy się ograniczać teorię do minimum.

  • SZANUJEMY TWÓJ CZAS:

Zajęcia będą odbywać się zdalnie w czasie synchronicznym na MS Teams. Będą one w większości nagrywane, dzięki czemu możliwa będzie też praca niesynchroniczna, co dla naszych słuchaczy oznacza dużą oszczędność czasu i elastyczność. Zadania wykonasz w dogodnym dla siebie czasie, więc nie martw się, że nie starczy Ci czasu na życie prywatne lub zawodowe. Dodatkowo będziesz miał możliwość indywidualnych konsultacji z wykładowcami, którzy będą starali się rozwiązać każdy Twój problem.

  • DOSTOSOWUJEMY SIĘ DO TWOICH POTRZEB:

Staramy się być elastyczni i dostosowywać tematykę do potrzeb słuchaczy, w zależności od tego, które treści są dla nich bardziej lub mniej interesujące. Twoje zadowolenie i satysfakcja są dla nas priorytetem!

Plan studiów - I semestr

  • Marketing i strategia marketing-mix, 20h
  • Badania marketingowe i segmentacja rynku, 15h
  • Trening kreatywnego marketera, 10h
  • Psychologia zachowań konsumenckich, 10h
  • Metody i narzędzia e-marketingu, 15h
  • Marka i zarządzanie marką, 10h
  • Efektywna reklama, 20h
  • Media relations i influencer marketing, 10h
  • Prawo autorskie i ochrona dóbr osobistych w marketingu, 10h

Plan studiów - II semestr

  • Social Media Marketing, 20h
  • Content Marketing i Copywriting, 10h
  • E-mail marketing, 10h
  • Kreacja reklamowa, 15h
  • Planowanie i organizowanie kampanii promocyjnej, 15h
  • Internet PR, 15h
  • Marketing społeczny, 10h
  • Event marketing, 10h
  • Prawo w reklamie i marketingu internetowym, 10h

Na naszych studiach zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • analizy i segmentacji rynku m.in. przy wykorzystaniu różnych narzędzi internetowych, opracowywania i wdrożenia strategii marketingowej,
  • kreatywnego generowania pomysłów i rozwiązywania problemów w pracy marketera,
  • kreowania marki i zarządzania nią,
  • tworzenia kreatywnych materiałów reklamowych (grafik, video, itp.)
  • obsługi wielu narzędzi internetowych niezbędnych w pracy każdego marketera (m.in. WordPress),
  • prowadzenia skutecznej i kreatywnej komunikacji w mediach społecznościowych i zarządzania kryzysem w tych mediach,
  • organizowania różnego rodzaju wydarzeń marketingowych,
  • tworzenia wartościowych i angażujących treści w internecie,
  • prowadzenia działań marketingowych zgodnie z obowiązującym prawem,
  • pomiaru efektywności działań marketingowych.

KADRA PRAKTYKÓW

Iwona Lupa zdjęcie

dr Iwona Lupa-Wójcik

Kierownik studiów. Posiada wieloletnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży. Współpracowała z firmami w zakresie opracowywania i wdrażania strategii marketingowych. Dla klientów prowadzi kampanie w mediach społecznościowych. Pełnomocnik Dyrekcji ds. Promocji IPE UP. Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie zarządzania. Autor książek popularnonaukowych z marketingu.
1620373474451

mgr Sylwia Walkowicz

Co-founder & Marketing Director w Friends Make Brands. Wykładowca i szkoleniowiec. Z marketingiem związana od dekady. Doświadczenie zdobywała w jednej z największych spółek medialnych w Polsce oraz w wiodących agencjach reklamowych. Na co dzień odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowych, koncepcji kreatywnych oraz zarządzanie kampaniami reklamowymi.
Karo_Isa_full_BPawlik-22

mgr Karolina Pospischil

Dyrektorka kreatywna w Admind Branding and Communications. Absolwentka UJ, OFFF Atelier, Akademickiego Kursu Typografii, studentka Szkoły Strategii Marki SAR. Współzałożycielka plakatowego Grubego Studia, pomysłodawczyni i organizatorka Plakatonu, pierwszego całonocnego maratonu, w trakcie którego pod okiem znanych twórców uczestnicy improwizują własne projekty plakatów. Nauczycielka jogi i medytacji. Fot. Bartek Pawlik.
DSC_7969

mgr Anna Kwaśniak

Z wykształcenia politolog i dziennikarz, z zamiłowania ekspert w zakresie kreowania i realizowania kampanii promocyjnych i społecznych oraz organizacji eventów. Wiele lat związana zawodowo z Urzędem Marszałkowskim Województwa Małopolskiego, aktualnie Zastępca Kierownika Działu Marketingu i Sponsoringu Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie. Wykładowca PWSZ w Tarnowie i UP w Krakowie.

SPRAWDŹ OPINIE NASZYCH SŁUCHACZY!

REKRUTACJA 2021/2022

Studia adresowane są do osób, które:

  • posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia na dowolnym kierunku studiów,
  • pragną rozpocząć pracę w marketingu i/lub myślą o przebranżowieniu się,
  • chcą zdobyć od podstaw gruntowną wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarze marketingu,
  • rozumieją znaczenie kreatywności w pracy marketera i chcą rozwijać kreatywne kompetencje w kierunku tworzenia efektywnych strategii marketingowych,
  • są zainteresowane rozwojem organizacji poprzez skutecznie prowadzone działania marketingowe (w tym reklamowe),
  • chcą nabyć praktyczne umiejętności niezbędne w pracy każdego marketera,
  • są ukierunkowane na rozwój zawodowy i osobisty, budowanie oraz wzmacnianie swojej pozycji na rynku pracy.

Dokumenty

  • Podanie (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line)
  • Ankieta aplikacyjna (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line),
  • Umowa o warunkach odpłatności za naukę (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line, 2 egzemplarze),
  • Dyplom/odpis dyplomu/ ukończenia studiów wyższych (kserokopia, oryginał do wglądu na pierwszych zajęciach)
  • Zdjęcie,
  • Opłata rekrutacyjna.

Terminy

Termin składania dokumentów
od 2021-06-01 do 2021-09-30
Planowany termin rozpoczęcia
2021-10-01
Czas trwania studiów
2 semestry

Miejsce

Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty prześlij na adres: Uniwersytet Pedagogiczny, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków; z dopiskiem: studia podyplomowe
Miejsce realizacji zajęć:
Zdalnie (Ms Teams)

Opłata rekrutacyjna

85 zł

Czesne - opłata za semestr

1990 zł

Terminy rat

I rata – do 31 października 2021 r.,
II rata – do 30 listopada 2021 r.,
III rata – do 15 marca 2022r.,
IV rata – do 30 kwietnia 2022 r.

BUTTON

Kontakt

DZIAŁ DYDAKTYKI, REKRUTACJI I PRAKTYK
SEKCJA DS. REKRUTACJI
ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków
pokój 31a, parter;
mail: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl;
tel. 12 662 74 80
ORGANIZATOR STUDIÓW

Instytut Prawa i Ekonomii
ul. Podchorążych 2, Kraków
ipe@up.krakow.pl
tel. 12 662 62 11

 

Kierownik studiów podyplomowych: dr Iwona Lupa-Wójcik
E-mail: iwona.lupa-wojcik@up.krakow.pl